Es busca monitor/a

Publicar nuevo tema   Responder al tema

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Es busca monitor/a

Mensaje  Jota el Mar Sep 27, 2016 2:28 pm

Club de la província de Barcelona BUSCA monitor/a pels DIMECRES i DIJOUS de 17 a 19h. Interessats deixeu forma de contacte. És URGENT!

Club de la provincia de BCN busca monitor/a titulado/a para los miércoles y jueves de 17 a 19 horas. Interesados dejad forma de contacto. Es bastante urgente.

Jota
Invitado

Monitora extraescolar patinatge

Mensaje  Irena Palou el Mar Sep 27, 2016 10:22 pm

Sóc monitora de lleure i he fet patinatge del 1995 al 2007. M'apassiona el món del lleure i estic interessada en la oferta. Tinc disponibilitat els dies indicats. El meu telèfon és 646093092 i el meu correu irena.palou(arroba)gmail.com

Irena Palou
Invitado

Monitora de patinatge

Mensaje  claudiaml el Miér Oct 05, 2016 6:20 pm

Hola! Sóc monitora de patinatge artístic i he patinat durant 7 anys. Jo també estic interessada! El meu telèfon és 627183931 i el meu correu és claudiaml2898 gmail.com. Gràcies!

claudiaml
Invitado

M'interesa!

Mensaje  Christianz el Miér Oct 05, 2016 7:51 pm

Hola! Estic interesat, tinc el titol desde 2014, i he fet de monitor en diversos clubs de la provincia de corona durant 2 anys. El meu teléfono es el 603487254

Christianz
Invitado

Busquem mestres de patinatge artistic

Mensaje  Anabel el Lun Nov 28, 2016 10:33 pm

Busquem mestres i monitors de patinatge artistic som a esparreguera em iniciat aquest any el nostre club si podeu contactar amb nosaltres gracies. 630 718 394

Anabel
Invitado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba